Stövlar

Jag har köpt nya stövlar. De har flera fiffiga funktioner: en färg som står sig fint mot allt det gröna i rabatterna, små metallmärken och fina rostetter kan man också ha stor nytta av :-). 
 
70 % rabatt och att jag faktiskt tycker att de är rätt snygga fick mig att slå till. Mina gamla – helt utan tillbehör – har det gått hål i och då fyller de ju inte just någon funktion alls längre.
 

Små metallmärken på stövlarna är bra att ha...

 

...men rosetterna är förstås ännu mer oumbärliga när man ska påta i blomsterrabatter.

Hoppas paddan i kryddlandet och sandödlan vid dammen uppskattar att jag piffar till det lite – bara det kommer lite regn så åker de på!

Leave a Reply

